واحد قطعات :


در تجارت امروز با توجه به تنوع محصولات در بازار از دیدگاه مصرف كنندگان ، پشتيباني از كالاها (گارانتي و خدمات پس از فروش) بعد از خريد مهمترین ملاک انتخاب می باشد. در صنعت خودرو يكي از مهمترين معیارهای پشتيباني خودرو ، تامین به موقع قطعات ، به سرعت و با كيفيت عالي مي‌باشد که واحد قطعات شركت اطلس خودرو براي نیل به اين هدف تشكيل گرديد بطوریکه همزمان با تاسيس شركت اطلس خودرو (حتي پيش از آغاز به كار شركت به طور رسمي) فعاليتخود را جهت رسيدن به آن آغاز نمود .

 


درصورتی که به خانواده دارندگان خودروهای کیا پیوسته اید برای تهیه لوازم يدكي خودروي خود، به  عاملیت مراجعه کرده و لازم به ذكر است كه لوازم و قطعات مورد نياز اين عامليت به طور مستمر توسط واحد  قطعات شركت اطلس خودرو تامین مي گردد .

لذا خریداران قطعات یدکی عاملیت با اطمینان از اصل بودن قطعات یدکی و با اطمینان از کیفیت و تعهد شرکت در قبال خود، ما را در راهمان تشویق و پشتیبانی می کنند.

اميدواريم سعی و تلاش واحد قطعات به رضایت دارندگان خودروهای کیا منجر شده که این همان هدف نهایی ماست.


لوازم یدکی کیا،لوازم یدکی پیکانتو،لوازم یدکی سراتو،لوازم یدکی سورنتو،پخش قطعات لوازم یدکی اپتیما،لوازم یدکی،پخش لوازم یدکی،پخش شمع،پخش فیلتر سوخت،پخش فیلتر هوا، مخزن آب رادياتور،پخش فيلتر سوخت،شمع،میل تعادل،میل فرمان،لنت ترمز،سپر جلو،رکاب،آینه بغل،بوش بقل ،پیچ ،فیوز ،لامپ ،سوئیچ ،فیوز ، مايع شوينده موتور،پخش فیلتر هواکش،پخش تیغه برف پاک کن،بلبرینگ توپی، روغن گيربکس،چراغ ترمز،کمک فنر، طبق،پخش رادیاتور آب،پخش مجموعه تيغه برف پاک کن،پخش پلوس جلو،پخش آینه بغل،پخش عملگر شيشه شوي،شلگیر،جلو پنجره،پخش سیبک فرمان